Regulamin sklepu

Regulamin Sklepu Internetowego www.soulcwp.pl

I. Postanowienia Ogólne

Sklep internetowy, dostępny pod adresem www.soulcwp.pl, prowadzony jest przez Soul Centrum Wsparcia Psychologicznego Sp. z o.o., zarejestrowaną pod adresem 05-420 Józefów, ul. Fantastyczna 27, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie, XIV Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod numerem KRS 0001055566, NIP 5322106540, REGON 526244090.

II. Prawo do Odstąpienia od Umowy

Kupujący ma prawo do pisemnego odstąpienia od zawieranej umowy bez podania przyczyny w terminie czternastu dni, od daty zawarcia umowy na podstawie ustawy z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.) W przypadku pisemnego odstąpienia od umowy Klient zobowiązany jest do zwrotu towaru w terminie czternastu dni. Uprawnienie, o którym mowa powyżej dotyczy również osoby fizycznej zawierającej umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla tej osoby charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej..

III. Informacja o wszystkich kosztach towarów i usług, w tym również o kosztach dostawy.

  1. Krajowa Wysyłka: Koszty dostawy na terenie Rzeczpospolitej Polskiej są ustalane indywidualnie w zależności od wybranej metody dostawy (np. kurier, paczkomat) i wagi przesyłki. 
    Aktualny cennik dostawy jest dostępny na stronie operatora InPost. https://inpost.pl/cenniki
  2. Międzynarodowa Wysyłka: Dla zamówień wysyłanych poza granice Rzeczpospolitej Polskiej, koszty dostawy mogą różnić się w zależności od kraju docelowego, wagi przesyłki i wybranej metody dostawy. Pełne informacje o kosztach dostawy międzynarodowej są dostępne podczas składania zamówienia. 

IV. Koszty Przesyłki przy Odstąpieniu od Umowy

Koszty zwrotu towaru w przypadku odstąpienia od umowy ponosi kupujący. 

V. Akceptowane metody płatności

Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary: Płatności BLIK, karta płatnicza, przelew elektroniczny poprzez zewnętrzny system płatności imoje, obsługiwany przez firmę ING Bank Śląski S.A. z siedzibą w Katowicach.

VI. Procedura Reklamacyjna

  • Zakres Stosowania: Niniejsza procedura reklamacyjna dotyczy zarówno konsumentów, jak i przedsiębiorców dokonujących zakupów w naszym sklepie internetowym w celach niezwiązanych bezpośrednio z ich działalnością zawodową.
  • Podstawy Reklamacji: Reklamacje mogą być składane na adres hello@soulcwp.com w przypadku stwierdzenia niezgodności towaru z umową, wad fizycznych lub prawnych produktu. Klient ma prawo żądać naprawy towaru, wymiany na nowy, obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, jeśli wada jest istotna.
  • Sposób Zgłaszania Reklamacji: Reklamacje należy składać pisemnie lub drogą elektroniczną na adres sklepu. Reklamacja powinna zawierać jak najbardziej szczegółowy opis wady oraz oczekiwania co do sposobu jej rozwiązania.
  • Terminy Reklamacyjne: Reklamacje zostaną rozpatrzone w terminie 14 dni od daty otrzymania zgłoszenia. W przypadku przedsiębiorców, termin ten może ulec wydłużeniu, jednak nie przekroczy 30 dni.
  • Rozpatrzenie Reklamacji: W przypadku uznania reklamacji za zasadną, sklep zobowiązuje się do wymiany towaru na wolny od wad lub naprawy w możliwie najkrótszym terminie. Jeśli wymiana lub naprawa nie będą możliwe, sklep zaproponuje inną formę rekompensaty.
  • Prawa Dodatkowe: Przedsiębiorcy, którzy dokonują zakupów w celach związanych z prowadzoną działalnością, jednak nie posiadających dla nich charakteru zawodowego, mogą korzystać z uprawnień przewidzianych dla konsumentów, chyba że postanowienia umowy stanowią inaczej.
  • Dowód Zakupu: W celu ułatwienia procesu reklamacyjnego, zaleca się zachowanie dowodu zakupu.

VI. Gwarancja

Towary sprzedawane w Sklepie są objęte gwarancją producenta, o ile taka gwarancja została udzielona.


VII. Postanowienia Końcowe

Sklep zastrzega sobie prawo do wprowadzania i odwoływania ofert, promocji oraz zmiany cen towarów bez wcześniejszego informowania o tym Klientów, z zastrzeżeniem, że zmiany te nie będą naruszać praw nabytych przez Klientów, w tym warunków umów zawartych przed wprowadzeniem zmian.
W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają przepisy Kodeksu Cywilnego oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.